Otsi

Ostutingimused

E-Store Eesti OÜ e-poe kasutusleping

E-Store Eesti OÜ, registrikoodiga 12772143, aadress Esplanaadi 3, Pärnu 80014 (edaspidi Teenuse osutaja) ja klient, kes vormistab Teenuse osutaja e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Teenuse kasutaja), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Kasutusleping).

1. E-pood
1.1 E-Store Eesti OÜ e-pood (edaspidi e-pood) on Teenuse osutaja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse kasutajale.
1.2 E-pood asub internetiaadressil www.e-store.ee.

2. Üldsätted
2.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Võlaõigusseadusest ning teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutuslepingus kokkulepitust.
2.2. Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
2.3. Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Teenuse kasutajale.
2.4 Kasutusleping on Teenuse kasutajale kättesaadav www.e-store.ee ostutingimuste menüüs ja ostuprotsessis enne ostu eest tasumist.

3. Tooted ja ostu sooritamine
3.1 Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 16 aastane.
3.2 E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui juriidilistele isikutele.
3.3 Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
3.4 Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, ettevõtte nimi, registrikood, kontakttelefon, e-maili aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks), kättetoimetamismeetodi, kinnitama Kasutuslepinguga tutvumist ja nõustumist ning tasub toodete ja kättetoimetamiskulude eest internetipanga pangalingi vahendusel või ettemaksu arve alusel. Teie tellimus tühistatakse juhul, kui Te ei ole 5 päeva jooksul ettemaksuarvel olevat ostusummat tasunud.
3.5 Teenuse kasutaja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
3.6 Müük toimub siis, kui Teenuse kasutaja on saatnud E-poe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud.
3.7 E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.
3.8 Kui toode puudub laost ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja Teenuse kasutajaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tasutud raha tagastamise. Teenuse kasutajale tagastatakse raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.

4. Hinnad
4.1. Kõik E-poes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
4.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu. Kui E-poes on muudetud hindu peale Teenuse kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Teenuse osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

5. Kättetoimetamise tingimused
5.1 Teenuse kasutajal on võimalik valida mitme erineva menüüs oleva tarneviisi vahel. Juhul, kui olete tellimusse lisanud erineva tarneajaga tooteid, siis arvestatakse tarneaeg kõige pikema järgi.
5.2 Erinevatel toodetel võib olla erinev tarneaeg. Transpordi maksumust näete ostukorvis enne Kasutuslepingu sõlmimist. Transpordi maksumuse arvestamisel võetakse arvesse ostukorvis olevate kaupade kaalu ja mahtu.
5.3 Transporditasu arvutatakse ostukorvipõhiselt, s.t ühekordne tasu ühelt Teenuse osutajalt ostetud ja ühele aadressile toimetatava kauba eest.
5.4 Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud Teenuse kasutajale isikut tõendava dokumendi esitamisel. Kolmandatele isikutele kauba üleandmine toimub ainult kokkuleppel Teenuse kasutajaga.
5.5 Kauba vastuvõtmisel on Teenuse kasutaja kohustatud kontrollima kauba pakendi seisukorda ja teavitama võimalikest pakendi ja kauba vigastustest Teenuse osutajale koheselt kauba vastuvõtmisel.
5.6 Teenuse kasutajale pakutavad transpordi viisid on:
   •  Tulen ise järele
   •  Pakiautomaat
   •  Kulleriga
5.7 Kui Teenuse kasutaja on valinud transpordiviisiks „Tulen ise järele“ ning Teenuse kasutajat on informeeritud kauba saadavusest ja ta on ostuhinna täielikult tasunud, saab ta kaubale järgi tulla Teenuse osutaja lattu, aadressil Kadaka tee 46, ladu 16, Tallinn. Kauba kättesaamisega seonduva laost (päev, kellaaeg) lepitakse kokku kas e-maili või telefoni teel. Teenuse osutaja väljastab tellitud kauba vaid isikut tõendava dokumendi alusel tellimuses näidatud ostjale või kauba saajale. Teenus on tasuta.
5.8 Kui Teenuse kasutaja on valinud transpordiviisiks „Pakiautomaat“, siis avaneb nimekiri erinevatest pakiautomaatide asukohtadest, kust saab valida meelepärase koha paki kättesaamiseks. Pakiautomaadid on iseteeninduslikud pakkide kättesaamise kohad, mis asuvad peamiselt suuremates kaubanduskeskustes või nende lähedal.
5.8.1 Paki saabumise kohta saadetakse Teenuse kasutajale SMS-i teel teavitus ning uksekood. Uksekood tuleb sisestada pakiautomaadi ekraanilt ning seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning kaup saadakse kätte.
5.8.2 Pakiautomaati mahuvad saadetised, mille mõõtmed koos pakendiga on maksimaalselt 39×38×64cm. Saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 ööpäeva, mille jooksul kohustub Teenuse kasutaja selle välja võtma.
5.8.3 Kui Teenuse kasutaja 7 ööpäeva jooksul kaupa välja ei võta, saadetakse kaup Teenuse osutajale tagasi ning Teenuse kasutajal on õigus ostetud kaubad isikut tõendava dokumendi esitamisel kätte saada Teenuse osutaja laost, aadressiga Kadaka tee 46, ladu 16, Tallinn.
5.8.4 Teenuse osutajal ei ole sel juhul kohustust tagastada Teenuse kasutajale tasutud transpordikulu ning Teenuse osutajal on õigus nõuda täiendavat tasu tagastamiskulude katmiseks.
5.8.5 Pakiautomaadi teenuse hind on 2,90 Eurot. Lõplik transpordi hind on nähtav, kui toode on lisatud ostukorvi.
5.9 Kui Teenuse kasutaja on valinud transpordiviisiks "Kuller", toimetatakse tellitud kaup Eesti Vabariigi piires soovitud aadressini.
5.9.1 Enne kaupade tarnimist võtab kuller Teenuse kasutajaga ühendust, et kokku leppida aeg kaupade üleandmiseks. Kaupade vedu ei toimu pühapäeviti ja riiklikel pühadel, laupäeviti toimub vedu vaid kokkuleppel kulleriga.
5.9.2 Kullersaadetisi, mida kuller ei saanud Teenuse kasutajale väljastuskatsel kätte toimetada, hoiustatakse postiasutuses 15 kalendripäeva. Pärast hoiuaega väljastamata jäänud saadetised tagastatakse Teenuse osutajale ja Teenuse kasutajal on õigus ostetud kaubad isikut tõendava dokumendi esitamisel kätte saada Teenuse osutaja laost, aadressiga Kadaka tee 46, ladu 16, Tallinn.
5.9.3 Teenuse osutajal ei ole sel juhul kohustust tagastada Teenuse kasutajale tasutud transpordikulu ning Teenuse osutajal on õigus nõuda täiendavat tasu tagastamiskulude katmiseks.
5.9.4 Transpordiviisi „Kuller“ hind algab 4,50 Eurost ja sõltub kauba kaalust ja mahust. Täpne hind on näha, kui tooted on lisatud ostukorvi. Transpordi hind sisaldab transporti Teenuse kasutaja poolt määratud hoone välisukseni.
5.10 Teenuse kasutaja kohustub punktides 5.7-5.9.4 kirjeldatud tarneviiside puhul Teenuse osutajat kirjalikult informeerima koheselt, kuid mitte hiljem, kui kahe tööpäeva jooksul kauba vastuvõtmisest, kui kaup või selle pakend on purunenud, mittekomplektne või muu puudujäägiga.

6. Kasutuslepingust taganemine
6.1 Kui Teenuse kasutaja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Teenuse osutaja poolset täitmist Kasutuslepingust taganeda, siis kohustub Teenuse kasutaja sellest võimalikult kiiresti Teenuse osutajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@e-store.ee. E-maili tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Teenuse kasutaja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
6.2 Kui taganemisavaldus jõuab Teenuse osutajani peale Teenuse osutaja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt E-poe Kasutuslepingu peatükile „Taganemisõigus”.
6.3 Teenuse osutaja kannab Teenuse kasutajale tasutud summa tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates Kasutuslepingust taganemise teate kätte saamisest.
6.4 Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.

7. Taganemisõigus
7.1 Füüsilisest isikust Teenuse kasutajale kehtib E-poest ostetud kaupadele 14- päevane taganemisõigus. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Teenuse kasutaja on saanud kauba füüsiliselt enda valdusesse.
7.2 Taganemisõiguse kasutamisel kohustub Teenuse kasutaja esitama Teenuse osutajale ühemõttelise taganemisavalduse, mille vorm on kättesaadav e-poe ostutingimuste menüüs „14 päevane taganemisõigus“.
7.3 Teenuse kasutajal on õigus saata taganemisavaldus e-maili aadressile info@e-store.ee.
7.4 Kui Teenuse kasutaja on otsustanud Kasutuslepingust taganeda, tekib tal kohustus kaup 14 päeva jooksul tagastada Teenuse osutajale taganemisavalduse esitamisest.
7.5 Tagastatav toode peab olema puudusteta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata. Tootepakendid võivad olla avatud vaid ettevaatlikult ja kahjustamata, nii nagu seda lubatakse tavapäraselt teha poes.
7.6 Füüsilisest isikust Teenuse kasutaja Lepingust taganemisel kooskõlas Lepingu punktide 7.1-7.5, tagastab Teenuse osutaja Teenuse kasutajale kõik Lepingu raames saadud maksed, välja arvatud kättetoimetamiskulud, mis tulenevad Teenuse kasutaja poolt valitud tavapärasest kallimast kättetoimetamiskulust, viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Teenuse osutaja sai teada Teenuse kasutaja otsusest Kasutuslepingust taganeda, sai Kasutuslepingu esemeks olevad kaubad oma valdusesse ning need vastasid täielikult Kasutuslepingu punktis 7.5 kirjeldatule.
7.7 Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
7.8 Teenuse kasutaja kohustub kandma kõik kauba tagastusega seotud kulud, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tarbija tellimusele.
7.9 Juhul kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta E-poe Kasutuslepingu punktides 7.1 – 7.5 toodud tingimustele, siis raha Teenuse kasutajale ei tagastata ning tagastatud toode jääb Teenuse osutaja juurde hoiule. Hoiustamise või Teenuse kasutajale toote tagastamisega seotud kulud katab Teenuse kasutaja.
7.10 Ostetud kaupu ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud arvestades Teenuse kasutaja isiklikke vajadusi või Teenuse kasutaja poolt esitatud tingimuste kohaselt.

8. Pretensioonide esitamise kord
8.1 E-poest müüdud toodetele kehtib võs §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg. Pretensioonide esitamise aeg on eraisikule 24 kuud alates ostukuupäevast. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.
8.2 Pretensioonide esitamise aja jooksul on Tarbijal õigus toote tasuta remondile. Kui viga on tekkinud tootja süül, kaetakse kõik materjali- ja tootmisvead ning nii töö kui varuosademaksumus.
8.3 Pretensiooni esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.
8.4 Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale.
8.5 Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.
8.6 E-Store Eesti OÜ ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:
   •  seadmesse installeeritud tarkvaralistest vigadest;
   •  normaalsest kulumisest;
   •  ebaõigest kasutamisest või hooldamisest (sh juhul, kui seadet on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik);
   •  seadme ja/või detaili seerianumbri, kontrollkleebise või markeeriva kleebise rikkumisest, vahetamisest või eemaldamisest;
   •  kliendile enne seadme ostmist Teenuse osutaja poolt teatavaks tehtud puudustest;
   •  välisteguritest. Välisteguriteks loetakse muuhulgas äike, nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, mehhaanilised vigastused vms.
   •  toode ei tööta omaniku süül, ebaõige ekspluateerimise tulemusena, kasutusjuhendi mittejälgimisel või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel, hooldamisel või ülekoormamisel.
8.7 E-Store Eesti OÜ tugineb vastutuse kindlaks määramisel tootja volitatud esindaja poolt teostatavale ekspertiisile (diagnostikale). Kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid seadme remontimine on võimalik, siis on Tarbijal võimalus tellida tasuline remont. Vedeliku/niiskuskahjustusega ja/või mehaanilise vigastusega seade kuulub ka edaspidi remontimisele üksnes tasulises korras.
8.8 Seadmele teostatud ekspertiisi (diagnostika) eest tuleb tasuda ekspertiisi tasu kui Teenuse osutaja ei ole vastutav seadmel ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning seadme remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb Tarbijal tasuda ekspertiisi tasu kui seadmel ei tuvastata ekspertiisi (diagnostika) tulemusel puudust ning seade vastab tootja tehnilistele nõuetele.
8.9 Ekspertiisi tasu ei pea maksma eraisikust Teenuse kasutaja esimese kuue kuu jooksul alates ostu kuupäevast.
8.10 Kui tarbija ei nõustu E-Store Eesti OÜ seisukohaga, tuleb tarbijal tõendada seda, et:
   •  tegemist on puudusega (lepingutingimustele mittevastavusega)
   •  puudus või selle põhjus eksisteeris seadme üleandmise hetkel;
   •  Teenuse osutaja on puuduse eest vastutav.
8.11 Esimese 6 kuu jooksul ilmnenud puuduste korral peab eraisikust Teenuse kasutaja tõendama seda, et:
tegemist on puudusega (lepingutingimustele mittevastavusega);
puudus või selle põhjus ilmnes esimese 6 kuu jooksul (klient pöördus Teenuse osutaja poole esimese 6 kuu jooksul).
8.12 Kui tootja on andnud seadmele müügigarantii, siis tagab Teenuse osutaja puuduste kõrvaldamise kooskõlas müügigarantii tingimustes tooduga.
8.13 Lisaks pretensiooni esitamise õigusest tulenevatele õigustele on ostjal ka kõik muud EV seadusandlusest tulenevad õigused.

9. Isikuandmed ja nende kasutamine
9.1 Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks.
9.2 Tellimuse esitamisel kasutaja poolt sisestatud Teenuse osutajale teatavaks saanud Teenuse kasutaja isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Teenuse kasutajale.
9.3 Kaardiandmete küsimisel kasutatakse turvalist SSL andmesidet, ja MasterCard SecureCode ning Verified by Visa turvasüsteeme.
9.4 Teenuse osutaja sisestatud kaardi andmeid ei näe. Tehingu tegemiseks suunatakse kaardi valdaja maksekeskuse (Maksekeskus AS) turvalisesse veebikeskkonda. Maksmise hetkel toimub kaardi valdaja kaardiandmete sisestus kaardi valdaja poolt maksekeskuse serveris paiknevasse andmebaasi ning andmeid säilitatakse samuti maksekeskuses paiknevas serveris.
9.5 Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.
9.6 Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed Teenuse kasutaja tellimuse kohta – ostetud kaubad, perekonnanimi, eesnimi (eesnimed), tänav, maja, korteri number, asula või linn, postiindeks, riik, telefoninumber, sünniaasta, sugu, tarnimise viis, kommentaarid, kasutatud makseviis, E-poe Kasutuslepinguga nõustumine, müügipakkumiste saatmisega nõustumine, elektronposti aadressil vabatekstina sisestatud märkused.
9.7 Isikuandmeid töötleb E-Store Eesti OÜ, Esplanaadi 3, Pärnu 80014, registrikood 12772143.
9.8 Teenuse kasutaja isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Teenuse kasutajale, edastatakse kulleriteenust osutavaile ettevõttele.
9.9 Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega.
9.10 Teenuse osutaja jätab endale õiguse edastada Teenuse kasutajat puudutavaid isikuandmeid isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks ning isikuile, kellel on selleks seaduslik õigus ning see toimub Teenuse kasutaja või muu isiku elu, tervise või vabaduse kaitseks.
9.11 Teenuse kasutajal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid samuti neid muuta või paluda kõrvaldada oma isikuandmed registrist.
9.12 Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse, samuti Kasutuslepingu täitmiseks vajalike e-kirjade saatmiseks.
9.13 Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas.

10. Vastutus
10.1 Teenuse osutajal lasub vastutus toote müügihinna ulatuses. Teenuse osutaja ei võta vastutust defektiga toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.
10.2 Teenuse kasutaja kohustub kasutama E-poe teenust üksnes vastavalt seadusele ja headele tavadele tuginedes.
10.3 Teenuse kasutaja vastutab ise kõikide kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmisega seotud ning samuti muude E-poe teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.
10.4 Teenuse kasutaja vastutab täielikult E-poe Kasutuslepingu tingimuste vastasest ning seaduse või heade tavade vastasest E-poe kasutamisest tekkinud kahjude eest Teenuse osutajale, teistele Teenuse kasutajatele või kolmandatele isikutele.
10.5 Kui üks Kasutuslepingu pooltest on lepingust tulenevaid kohustusi rikkunud on teisel poolel õigus esimeselt nõuda:
   •  kohustuste täitmist;
   •  nõuda kahju hüvitamist;
   •  taganeda Kasutajalepingust või öelda see üles;
   •  hinna alandamist.

11. Erimeelsuste lahendamine
11.1 E-poe Kasutuslepingust tulenevad erimeelsused Teenuse kasutaja ning Teenuse osutaja vahel lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse erimeelsus Lääne Maakohtus.

12. Kasutustingimustega nõustumine
12.1 Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik.
12.2 Tellimuse esitamisel, märkides linnukesega vastavas aknas „Nõustun E-poe kasutamise tingimustega”, nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja on kirjutatuga nõus.

 

 

 

Kauba transport

E-poest saab kaupu tellida vaid Eesti piires. Väljapoole Eestit e-poest kaupu ei toimetata. Juhul, kui olete tellimusse lisanud erineva tarneajaga tooteid, siis arvestatakse tarneaeg kõige pikema järgi. Kauba tarneaeg on märgitud tellimuse kinnitusel.
E-poest ostes on võimalik valida mitme erineva tarneviisi vahel:

• Tulen ise järele. Hind: TASUTA
Juhul, kui olete ostuhinna täielikult tasunud (v.a järelmaksu korral) ja valinud tarneviisiks “Tulen ise järele”, teavitab E-pood Teid kauba saabumisest oma lattu ja lepib Teiega kokku kauba väljastamise aja. Juhul, kui Teil mingil põhjusel ei ole võimalik kokkulepitud ajal kaubale järele minna, tuleb E-poodi sellest teavitada ja kokku leppida uus sobiv aeg.
Kaup väljastatakse laost isikut tõendava dokumendi alusel tellimuses näidatud ostjale või määratud kauba saajale.

• Tellin kauba pakiautomaati. Hind: alates 2.90€
Pakiautomaadid on iseteeninduslikud pakkide kättesaamise kohad, mis asuvad peamiselt suuremates kaubanduskeskustes või nende lähedal. Pakiautomaati mahuvad saadetised, mille mõõtmed koos pakendiga on maksimaalselt 39×38×64cm. Paki saabumise kohta saadetakse kliendile SMS-i teel teavitus ning uksekood. Uksekood tuleb sisestada pakiautomaadi ekraanilt ning seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate kauba kätte. Pakki hoitakse pakiautomaadis kuni 7 kalendripäeva.

 • Tellin kauba kulleriga enda poolt määratud aadressile. Hind: alates 4.50€

Valides kohaletoimetamisviisiks "Kuller", tuuakse tellitud kaup Teile kohale märgitud aadressi maja välisukseni. Kui Teie tellitud kaup E-poe lattu jõuab, võtab kuller Teiega ühendust ning lepib kokku täpse kohaletoimetamise aja. Lisateenusena on võimalik juurde tellida kauba tuppa toomine.

NB! Paki kättesaamisel veenduge koheselt, et kaup ei oleks rikutud. Vigastuste ilmnemisel tuleks need koheselt fikseerida (foto). Fotod ja pretensiooni saatke palun info@e-store.ee.

 

 

 

Kuidas maksta

E-store.ee netipoest ostes on Teil võimalik kasutada järgnevaid makseviise:
   •  tasuda pangalingiga
   •  tasuda pangaülekandega
   •  osta järelmaksuga

• Tasun pangalingiga.
Peale pangalingile klikkimist suunatakse Teid maksekeskuse logimisaknasse, kus sisestage oma kasutajatunnus ja paroolid. Peale seda kuvatakse Teile täidetud maksekorraldus, mille alusel kantakse ostu eest tasumisele kuuluv summa üle E-Store Eesti OÜ-le. Kinnitage vastav maksekorraldus. Peale pangalingi kaudu maksmist oodake, kuni maksekeskus suunab Teid E-poodi tagasi või klikkige nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

• Tasun pangaülekandega.
Pangaülekandega on võimalik tasuda kas internetipangas või pangakontoris. Tellimuse eest tasudes tuleb makse teha E-store Eesti OÜ kontole EE972200221061086868, Swedbank AS. Selgituse lahtrisse tuleb kirjutada kauba tellija nimi ja tellimuse number (näide: Juhan Parkar, tellimus 150078).

• Ostan järelmaksuga.
E-Store.ee netipood pakub võimalust kasutada ostmisel järelmaksu. Järelmaksu puhul on tellimuse minimaalne summa 125 Eurot ja järelmaksu periood on 3-60 kuud. Järelmaksuga ostes tuleb Teil ostutellimust tehes täita järelmaksutaotlus, mille vaatab läbi järelmaksu pakkuv partnerettevõte. Vastuse, kas järelmaksu taotlus on positiivne, negatiivne või vajab lisainfot, anname Teile esimesel võimalusel pärast kõigi otsuseks vajalike dokumentide jõudmist Finantseerijani. Vastus saadetakse Teile e-postiga või teatatakse telefoni teel.
Positiivse vastuse puhul saadetakse Teile e-posti või tavaposti teel järelmaksu leping, mille peate digitaalselt või käsitsi allkirjastama. Allkirjastatud leping tuleb meile tagasi saata e-posti aadressile info@e-store.ee või postiaadressile Lehise 3, Haapsalu, 90509. Peale seda väljastatakse Teile kaup eelnevalt kokkulepitud viisil.
Loe täpsemalt järelmaksu kohta siit: Järelmaks.

NB! Tehes ostutellimuse E-store.ee netipoes ja raha mitte laekumisel E-Store Eesti OÜ arvelduskontole 5 päeva jooksul, Teie ostutellimus tühistatakse.

Küsimuste tekkimisel palume võtta ühendust meie klienditeenindusega telefonil 56 89 2000 või saata kiri info@e-store.ee.

 

 

 

14 päevane taganemisõigus

Vastavalt võlaõigusseadusele on Teil õigus ostetud kaup tagastada 14 päeva jooksul. Taganemisõiguse kasutamiseks teavitage meid oma otsusest telefonil +(372) 56 89 2000 ja saake ühemõtteline avaldus info@e-store.ee või täitke avaldus siin.
Tagastatud kaubad peavad olema täiskomplektsed, originaalpakendis ja pakendid võivad olla avatud vaid ettevaatlikult neid kahjustamata, nii nagu seda lubatakse tavapäraselt teha tavapoes.
Tagastatav kaup toimetage E-Store Eesti OÜ lattu, aadressil Kadaka tee 46, ladu 16, Tallinn.

NB. Taganemisõigused kirjas E-Store Eesti OÜ e-poe kasutuslepingus. E-poe kasutuslepingu leiate ostutingimuste menüüs.